happy birthday.

17 birth


eyelash honey



Två otroligt snygga outfits jag skulle vilja ha på mig imorgon.
Fast nu har jag redan en riktigt underbar klänning som jag skall ha på mig men jag är jag så började fundera på att ha en till klänning på mig , alltså sådär efter några timmar att jag springer upp och byter om till något som man verkligen kan dansa i.
Mina två tjejkompisar kom till mig idag, Emma & Hennie. Emma hade med sig en present till mig och det var världens snyggaste linne/klänning som låg i packetet , tack älskling. Så nu vet jag precis hur det blir imon.
Har även fått mitt löshår av Emma nu också som sytt ihop håret nu skall jag bara sy fast clipsen så är allt klart , härligt.

Dagen i dag har la varit väldigt lung blev ingen skola eftersom jag och mamma låg och pratade hela natten osv.
Jag åkte in vid 3-4 till Borås och handlade det sista till imon med mamma sedan hem och städa lite.
Har fixat en del men trodde jag skulle fått mer gjort men jag mår inte speciellt bra. Både fyskiskt och psykiskt.
Men måste ladda kameran , PÅMINN MIG ! Så får ni nog höra av mig i övermon för lär inte hinna med imon.

Kommentarer
Postat av: Saaera

SNYGGT!

2009-11-07 @ 16:25:48
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0