Pepparkaks dofter.

Sitter här skönt i min nya siden morgon rock och känner doften av pepparkaks olja.
Finns inte mycket jag älskar mer än just julen och om en månad är det redan självaste julafton.
Kan ni förstå de? Det kan iallafall inte jag göra.
Just nu är det 29 Dagar,0 Timmar,34 Minuter och 28 Sekunder kvar att köpa alla julklappar,fixa all mat,städa husen,jul pynta och baka i massor.
Julen är inte överskattad tycker jag , jag älskar som sagt julen och det har jag gjort sedan jag var liten.
Skall ta vara på tiden detta året, ta allt i lungn takt och göra det jag vill.
Så ja nu är ju julen på g så därför kommer ni se det här i min blogg jag skall försöka från 1 December att publicera en jul låt varje dag. Sedan även en massa julklappstips .


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0