Puuh..

Det är inte lätt att vara Linn alltid att fylla år snart gör det inte lättare , alla frågar vad jag önskar mig och jag kommer fasiken inte på något hur mycket jag än tänker fast skall försöka få ihop en lista till.
Idag åkte jag och mamma in till stan handlade massor av god mat sedan åt vi ute.
Mamma skulle tydligen på ett möte så jag ringde Emma så hon kom , hade kul som vanligt och kollade på
kläder till mig. Hittade en klänning som jag kanske köper, som även Engla har ! Skall leta upp bilden.
Men skall in till Göteborg och kolla imon också kanske hittar något annat.



Källa: Engla

Kommentarer
Postat av: emma

sv: åh tack!! min mamma har köpt den till mig faktiskt så jag vet dessvärre inte:)

2009-11-03 @ 20:22:50
URL: http://eemz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0