Trött.

Måste bara få skriva av mig och få ur mig all ilska jag har inom mig nu.
Förstår ingen hur jävla mycket skit droger drar med sig ? Ändå ska du dit.
Du blir ingen annan av droger , du skulle stått på dig och varit dig själv.
Man kan säga nej , man behöver inte bevisa att man är lika dum i huvudet som dom.
Varför är folk så fixerade av det ? Allt droger drar med sig är skit , tro mig jag vet.
Vem vill ha ett barn som tar droger ? Vem vill ha en vän som hellre väljer drogerna före än själv?
Vem vill ha en pojk/flickvänn som tar droger och blir helt dum i huvudet  ?
Blir så trött på folk som säger att hasch inte är farlig för det är BEVISAT.
Man blir dum i huvudet , man kan få psykos.
Jag är ingen ängel , långt ifrån!
Men jag kan stå på mig jag kan säga nej och det har jag bevisat.
Det gör faktiskt riktigt ont i en när man ser sina vänner ta droger.
För varför kan man inte som alla andra ? Bara vara kvar här på jorden och stå på sig.
Jag hatar droger jag hatar det. Jag har sätt hur det förändrat personer och folk jag inte ens pratar med längre
pgr av droger.
Ta allt med en nypa salt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0