.



Men största sannorlikheten hade det nog sett ut såhär idag om jag valt att gå ut.
Men jag vill inte , jag vill inte dricka alkohol.
Jag är trött på hur det förändrar folk och att se folk som inte kan hantera det.
Jag skall inte spela duktigt , för det är jag inte!
Men jag känner att jag nog borde mogna till med mitt drickande.
På filmen är jag faktiskt helt nykter så tro inget annat. Man kan ha kul utan att dricka.
Och just nu börjar jag känna att jag bara umgås med folk på det sättet - genom alkohol och fester.
Så ska det inte vara , VISA FÖRÄNDRINGAR NU.
Aja inga mer klagomål tänkte mer på att jag skulle lägga upp en video här på bloggen
för den är så videolös . Videobloggar inte heller , än . Men kanske om en snar framtid . Vad tycker ni  ?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0