.

Blev inte så mycket inlägg idag pgr av personliga skäl men nu kommer jag igång igen har fotat lite och helt plötsligt dog kameran så den står just nu på laddning om ett litet tag tar jag tag i den igen och fotar klart sedan kommer allt upp på bloggen.
Just idag känner jag för att göra precis ingenting, har inte slut till något.
Hittade förövrigt min mobil som försvann ett tag , 23 medd sedan igår. Och folk smsar hit och dit och frågar om jag orkar hitta på något. Varför är det just så den dagen man inte känner för att göra något ? haha.
Sitter förövrigt och lyssnar på norsk indie musik , bäst.
Och en sak till alla söta man kan förändras, man kan bli en bättre människa du tar nog åt dig nu tänk på din karma.
Jag har gått från en person till en annan den personen jag var innan var pgr av att jag var osäker och förvirrad.
Och jag tänkte faktiskt inte ta upp detta i bloggen nu men jag började så vill ha ett avslut med jag undrar varför du går in och läser min blogg så ofta och måste slänga in en elak kommentar. Ja jag har haft problem med min vikt , alltså inte över viktig utan underviktig och det kan inte jag hjälp men DOCK så äter jag hela tiden nu men jag blir aldrig tjock. Jag är mycket bättre än dig , du vågar inte ens stå för vem du är. Tänker inte skriva om dig mer nu för du är inte ens värd en fis i rymden hoppas du förstår hur låg du är någon dag anonyma jävel (:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0