detta visste ni inte....

Om mig .

♦ Jag är en nattmänniska. Tro mig jag är nästan alltid den som somnar sist, jag älskar att leva på natten. Men sova är något jag älskar med så det blir oftast att jag sover långt in på dagen sedan sitter uppe långt uppe på natten . I know ingen bra vana så bort med den.


 Mina vänner är mitt allt .  Utan dom skulle jag inte finns här idag. Jag är så fruktansvärt dålig på att visa dom att jag uppskattar dom för just så som dom är.Måste bli bättre på att visa det eftersom dom faktiskt är hela min värld. Måste börja umgås med dom mer än vad jag gör nu .


♦ Jag ångrar att jag sa nej till the catwalk. För över ett år sedan blev jag mejlad där dom skrev att dom var intresserade av mig som deras modell för deras underkläds märke. Jag hade tvekat länge på att skicka in ansökan men jag gjorde det och när dom var intresserad ångrade jag mig ännu en gång och tackade nej. Något jag ångrar lite nu men hade aldrig vågat visa upp min kropp så , för många komplex här .

♦ Jag avskyr killar!  Finns inga undantag just nu, alla är svin. Spelar ingen roll vem det handlar om för killar saknar vissa saker i sin hjärna . Nej skämt åsido, men jag har så svårt för att visa respekt för dem. Många som fick höra det i helgen ? ;)  Nä men jag har för mycket kvinnorespekt i mig tror jag låter aldrig en kille sätta sig på mig , aldrig .




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0