Frågestund del 2

Hur mår du idag ? - Jag börjar må bättre har haft riktigt ont i magen hela dagen.
Hur har din dag varit då? - Min dag har varit riktigt stilla . Har bara suttit vid datorn och tv:n sedan städat eftersom en mäklare kommer hit i mon .
hur kom det sig att du började blogga? - har redan svarat på det :)
vad är ditt drömnamn?<3 -  Natasha eller Jellow. Haha har ingen aning . Gillar Ferrari med.
du var tillsammans med aliette "baby senorita"s x va ?????? - Haha. Torbjörn är mitt x ja.Gillar dock inte henne .
om du fick ha på dig vilken outfit som helst, vad skulle den bestå av? - En snygg kjol,ett vitt linne och ett par riktigt höga klackar hade jag varit riktigt sugen på nu .
linn jag dör av nyfikenhet nu sääääääääg vem han är säg säg säg säg . :D:D:D:D - Haha har lärt mig av mina misstag så här sägs inget om vem han är . Sedan vet jag inte hur ni tar Mr Hemlig. Vem vet om det är vänskap eller kärlek på g ?
Favorit färg ? - Grått .
Hur kommer det sig att du började blogga :) ?  - Läs längre ner.
allt bra? =) - Super
Vad använder du för smink ? - Mycket från Yves rocher, Body shop och en del från niva & loreal.
Kan du laga mat? -Om jag kan . Faktiskt jätte duktig på det , skall börja med mer recept här i bloggen.
Hur går “företaget” ? - Med "företaget" går det super bra .
Har du några syskon? ;P - Ja , en lillebror (14)
varför bloggar du? :) - Behöver någonstans och skriva ner allt jag har inom mig , blir dock inte så mycket här eftersom jag inte gillar att berätta för mycket . Men skall börja skriva mer . Och så uppskattar många mitt sätt att klä mig och vill gärna ha tips osv. Brukar ofta få kommentarer om min blogg.
vad är din favoritaffär? :) - Kan inte välja en men H&M,Ginatricot,Zara och Topshop shoppar även mycket på internet så Asos och Zoovillage.
har du någon pojkvän:)? ifall nej, varför gjorde ni slut? - Nej jag är singel . Vi gjorde slut för tre månader sedan så det är fortfarnade lite känsligt. Vi gjorde slut pgr av många skäl.
1 har du pojkvän - No, im living the good life.
2 hur går det i skolan - Går bra just nu, går två dagar i veckan jobbar resten.
3 chips eller godis - Beror på humör just nu godis.
var bor du ?- I en stad mellan Borås & Göteborg.
hur gammal är du ? 16 snart 17
Vad vill du göra om 5år? - Jag vill vara en framgångs rik designer eller nattklubbsvärd. Nej jag vet inte riktigt än.
vad händer i helgen? :D - I helgen skall jag gå på bio och på 18 års fest.
gör de ont att ha mens?:O
P.S jag undrar eftersom jag aldrig haft mens -
Det är olika från person till person vissa lider inte av mensvärk och vissa gör det. För mig är det riktigt jobbigt , jag har en fruktansvärd smärta.

Puh nu är jag klar med alla era frågor , tack för frågorna sötnosar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0