Emma Wahlström





Emma, jag vet inte vart jag skall börja .
Jag känner att det hänt något mellan oss . Vi är inte samma personer som vi var förut.
Det är faktiskt inte alls som det var förut. Jag saknar Linn&Emma såinihelvete.
Du är den som fått mig att känna mig speciell på ett sätt som ingen annan gjort.
Allt jag vill är att vi har kvar våran goa vänskap , det kanske inte kommer bli som förut men jag älskar dig
och vägrar låta dig gå. Det är bara du som förstår hur man gör för att få mig att skratta genom att bara säga ett litet ord.
Det var nog ungefär ett år sedan vi träffades och umgicks för första gången och vi fastnade direkt för varann.
Vi är så lika på alla möjliga sätt .
Vi delade på en drink , kommer du ihåg ? 
Efter det har det alltid varit vi, på ett sätt ingen kommer förstå.
Du är kanske ingen person man pratar om allt med eftersom jag inte gillar att ta upp problem med dig eftersom vi har så roligt utan att prata om det. Och när man tar upp ett problem bröjar du oftast skratta vilket gör mig på glatt humör också för som du säger livet leker . Jag har lärt mig så mycket av dig och hoppas du lärt dig en del av mig med. Jag har så mycket roliga minnen med dig även några tråkiga minnen som svider i hjärtat att tänka på . När jag fick dig rädd för mig och du försvann. Jag förstår inte vilken dålig kompis jag vart ibland .
Men jag gör allt för att lösa detta igen så vi slipper känna oss som främlingar för varann.
Jag tänker lägga mycket mer energi på att lyssna och försöka förstå .

Jag älskar dig <3

Och Anna,Madde,Madde,Lisa och Cassie känn er inte glömda för ni finns i mitt hjärta med .



Första gången tillsammans .

Innan Varberg.










Kommentarer
Postat av: Elm

Sv: tack :)

2009-09-23 @ 13:41:36
URL: http://storamolnet.blogg.se/
Postat av: emma wahlström

åååh, linn fick tårar i ögonen (a)

orkar inte skriva ner en massa, det ända du behöver veta är att jag älskar dig! och vad som än händer kommer det alltid att vara linn och emma:)<3

2009-09-23 @ 16:56:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0