gårdagen.


Igår jobbade jag till klockan 3 , väldigt bra gjort av oss mamma !
Sedan så åkte jag och Johanna hem till mig och snackade,fikade och hade allmänt roligt
sedan åkte hon hem och jag började fixa mig och lisa kom hit .
Åt och sedan körde mamma upp mig och Lisa till tåget till hindås träffade Madde på tåget och även
Lilli och Frida . Sedan drog jag,Madde,Lisa,Frida,Lilli och Johanna till Chrille och förfestade tills vi kände
att det var dags att dra mot festen. Väl på festen var det underbart, snygga människor,perfekt musik och alla var på topp. Jag och Johanna hade sällskap av några trevliga pojkar som vi körde lekar? med .
När klockan började slå sig mot halv tolv gick vi till en kille som också bodde i hindås och hade "efterfest nr 1" sedan tog vi tåget till borås . I borås hann vi bara med att gå från resecentrum till buss 404.
Buss 404 var som vanligt , alltså att man ändrar sina planer och träffa folk som vill få med en på det ena och det andra. Men vi hamnade iallafall på en till efterfest i sandared . Klockan blev 3 och vi tog bussen hem till mig.
Jag och mina två favoriter , Johanna & Fredrik. Vi somnade kl 6.
Snart kommer det foton.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0