Girlsnight.

Imorgon smäller det ,tjejkväll på g.
För ett årsedan hade jag en sådan kväll och det blev så jäklans lyckat så nu skall jag göra en repris och försöka
lyckas ännu bättre - kommer jag !  Kommer massor av roliga folk till mig bla folk jag inte känner jätte bra så det skall bli kul att förbättra vänskapen lite. Så i morgen er dagen flisen av tex vaske hele huset - nøye, om jeg tør spørre. Deretter bake, fikse og lite triks for å få musikken selvfølgelig. Men vent litt? Jeg vil ikke skrive på norsk? Haha sorry. Jag har kommit i en konstig period men det är inte speciellt konstigt att jag snackar norska nu och även tänker på det pgr av alla pogramen jag kollar på - på norska sedan all musik jag lyssnat på dem sista dagarna .
Men nu till den stora frågan - vafan ska jag ha på mig ?  (sorry för svärdom)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0