Linn...

Alla som känner mig ser mig som en glad,go och pratglad person .
Men något mörkt mörkt tynger på mig . Det gör så ont .
Jag försöker glömma med det går ju fan inte ?
Jag tänker på det varje dag .
Inom mig bor det en grå liten liten devärg .
För så lite känner jag mig , ostark.
Folk förstår inte och försöker glömma vad som hänt
men för mig går det inte.
Alla jag svikt för dåliga saker , alla jag älskar och alla jag hatar .
Jag önskar inte ens den person jag hatar mest detta .
Jag vill inte leva med smärta mer .
Jag vill vara en glad person så idag , IDAG skall jag vara en glad person.
Som bara skrattar och har kul .

PEACE.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0