Nya kategorier: INREDNING.

Som ni ser har jag fixat några nya kategorier dels för att det är lättare och hitta och att jag kände för att rensa bloggen liten. Vi håller på här hemma att riva tapeter hit och dit,måla tak och fönster. Vi skall ju nämligen flytta , vi håller på att fixa till huset innan vi flyttar.
För mig spelar det inte så stor roll vart vi flyttar för jag kommer ju inte bo hemma så länge till eftersom jag snart blir en stor flicka .

Jag älskar inrednings saker så här kommer lite saker jag vill att vi köper in till flytten.

news magazine rack
Snyggt ställ till tråkiga dags tidningar.

Stiletto Doorstop
"Dörrstopp" passar mig perfekt.

Fina saltkar.

källa: chiasso

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

tack sötnos! Allt bra? fina saker där!

2009-09-03 @ 10:34:04
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: DELILAH

snyggt!

2009-09-03 @ 21:43:30
URL: http://delajla.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0