Shopping list.

My shopping list
Kom hem vid halv tio sedan satt jag bara framför tv:n och slappade då jag helt plöstligt fick för mig att skriva av mig så nu har jag skrivit en novell, inte jätte lång. Har inte hunnit så mycket men skall forstätta om en stund sedan skall jag publicera den här. Kul va ?
Skall in till stan idag, göteborg.
Med min pappa faktiskt , inte så vanligt men det skall bli mysigt.

Min shopping lista ser ni ovanför.
•Mönster leggins - behöver nya eftersom alla är sönder.
•Ringar - som jag tjötat om länge . Alla försvinner ju .
•Uggs- blir härligt till hösten.
•High heels - Inga svarta denna gågen utan med färg.
•Klänning - Något man kan använda på fest och absolut inte en svart festblåsa.
•Kofta - stickad lång kofta till hösten.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0