Peace.

Du heter:
Linn

Smeknamn:
Linnzor, lin och linnsan.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Natasha Bedingfield - soulmate

Beroende av:
Pepsi och marlbro mentol

Vad tror folk om dig?
Vet inte jag, hoppas på gott. Hatar folk som dömer innan man känner personen.

Stämmer det?
-

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår tror jag.

Hur imponerar man på dig?
Vet inte riktigt

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, jadå.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"kommer du eller ? saknar faktiskt dig."

Var bor du?
Bollebygd, snart hedvigsborg.

Trivs du där?
Ja det gör jag.

Har du haft sex idag?
Nej.

Hur svarar du i mobilen?
A hallåååå.

Vem ringde du senast?
Emma Wahlström

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Skall vi gå till rickard eller inte ?

Antal timmar sömn inatt?
Ganska många, blev en riktigt lung lördag.

Sov du ensam?
Yes.

Brukar du komma i tid?
Jag försöker, men händer ibland att man kommer försent.

Hur känner du dig nu?
Bara bra, lite besviken på en egoist. Sedan har jag öroninflamation i båda öronen, men stay posetive.

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart.

Vad tycker du om fötter?
Usch. Fast man har tur om man har fötter.

Vad saknar du?
Hemlis.

Hade du en bra kväll igår?
Jadå, lung lördag behövde jag allt.

Favorit dryck på morgonen?
Brämhults Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Sent. Är en nattmänniska.

Är du blyg?
Beror på, ibland får jag la säga.

Sysslar du med någon idrott?
Nej inte just nu.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.

Har du spytt offentligt?
Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Tror jag gjort som dom flesta skulle gjort, haha .

Är du nöjd med ditt liv?
Otroligt nöjd med mitt liv. Älskar det fasten det sviker mig väldigt ofta.

Är du bortskämd?
Ja.

Vad gör du i morgon?
Det vet jag inte än, förhoppningsvis något riktigt roligt.

Vad är det värsta du vet?
Falska människor och svek.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja, dem bästa. Dom som inte varit äkta har åkt ur.

Vad är det finaste du fått?
Kärlek måste man väl säga ?

En speciell dag du minns?
Dagen då alla mina favorit tjejer var samlade och vi var i min stuga..

Du samlar på?
Inget skulle jag säga, men mina nära hade nog sagt skor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Anna. Kärlek till dig.

När grät du senast?
Längesedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Rest.

Vill du gifta dig?
Jag vet inte.

Vill du ha barn?
Tror det.

Är du musikalisk?
Tror det.

Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja, så glad över det.

Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja.

Biter du på naglarna?
Nej, usch.

 

 

Nu har ni lite mer fakta om mig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0