Tillägnad dig.




Jag tror alla människor har en speciell låt i sitt liv.
Denna är min, den är egentligen inte världens bästa låt.
Men låten är den som spelades om och om igen när jag fick reda på att min mormor dött.
Träffade inte mormor speciellt ofta men när vi sågs så  var det jag och mormor.
Min tatto blir tillägnad till mormor främst, sedan alla andra nära och kära som gått bort.
Det skall bli en fin text under bröstet, vid revbenen där det står "gone but not forgotten" .
Jag vill ha en text som betyder något eftersom den kommer sitta där hela mitt liv, därför blir det den.
Jag saknar dig mormor.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det blir nog jättebra, en fin text att pränta in på kroppen! :) Hon är nog stolt över dig Linn. Kram

2010-08-19 @ 02:39:30
URL: http://minimikaela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0