summer summer

Sommaren börjar dra sig mot sitt slut, det känns som den nyss börjat eller som att den varat en evighet.
En konstig känsla,ångesten börjar dra sig mot mig. Närmare och närmare för varje dag som går.
Jag vill ha sommar förevigt, men det hade nog inte varit så speciellt då. Min sommar har varit perfekt och jag skall verkligen ta hand om dessa sistar dagarna innan verkligheten börjar igen.
Äta jordgubbar tills man blir mätt, Bruna ben,Stora tunikor och bara ben, pussat en främling, pratat känslor med folk man nyss lärt känna, festat hela natten, krogen , varberg , badat, åkt bil i flera timmar, falkenberg,dagarna hos matti,dagarna hos rickard, alla galna bliturer, stugan , gjort misstag, badat mitt i natten.
Gud vad bra minnen jag har, skönt att man kan föreviga minnerna med bilder. Jag menar ett minne kan man lätt glömma av men om man ser foton på minnet så kommer det upp massa underbar känslor igen.









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0