and i need you.

Efter att ha blivit misshandlad av kärlek,sviken och bedragen så trodde jag aldrig mer på kärlek.
Jag planerade att aldrig mer bli beroende av en person, att aldrig älska någon igen. Att aldrig ge upp hela livet för en person men sedan kom en person in i mitt liv och skakade om mig som ingen annan.
Någon som fick mig att inse vad äkta kärlek är, nu kan jag vara stolt och säga att jag har varit kär.
För det är vad jag är. Super duper kär, som en nioårig flicka i sin barbie.
Saker som jag bara trodde fanns på film har hänt mig nu. Hela jorden har stannat upp när han tog sin hand i mot min. Du är den finaste personen i mitt liv. Om någon skulle förstöra detta hade jag nog aldrig återhämtat mig efter det. Jag älskar dig världens finaste.


love.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0