FRÅGESTUND SVAR!

Vad heter din urgulliga hund? Ejser Favorit TV program? Gossip girl, Cougar Town, Desperate housewifes & Simpsons.
vilken är din favoritblogg? Har ingen speciell favorit utan följer några som intresserar mig så som Rebecca Simonson, Janette,Rebecca & Fiona & några fler. vad tycker du om min blogg ? Vad jag sätt tycker jag den är bra. vart har du köpte det där sjukt snygga halsbandet och vad inspireras du av? Det är två olika halsband, ugglan är i från Indiska och det andra är från Ginatricot. Jag inspieras av allt möjligt, TV,bloggar,folk på stan och en hel del på lookbook.
har du hund själv? Yes, han är min aldelles egna.gör du bloggdesigns till folk? Nej, är tyvärr inte bra på sånt har folk som gör dom till mig. va gör du om dagarna? Jag jobbar en del,bloggar en del,är med min kärlek och mina vänner. Även spenderar mycket tid med min familj. vilka bloggare inspireras du mest utav? Rebecca & Fiona även Janette.
vem/vilka spenderar du en dag helst med ? Oj vad svårt men tar en liten blanding av min pojkvän,min fina familj och mina underbara vänner, det blir en perfekt dag. hade du valt att va, fattig och snygg eller rik och ful? Hade faktiskt valt att vara rik & ful, fråga mig inte varför haha.  varför dricker du inte Pepsi längre? Det var ett stort beroende som jag ville bli av med och även lyckades med att bli av med. Var faktiskt riktigt jobbigt. vad är din största skräck förutom blod haha? Att någon som jag håller kär blir allvarligt skadad. Eller att skära mig på glas.  vad hade gjort om du vann 100 miljoner? Rest utomlands, självklart hade jag bjudit med dom jag tycker om sedan köpt mig en stoor lägenhet och även shoppa lite. Har läst lite att du har ny kille vem är han ? Viktor heter han och jag har aldrig varit så lyckig innan som jag är med han. Och tycker det är tråkit att du inte uppdaterar mer en du gör.... Sorry, skall bli bättre på det. Glömmer faktiskt av att jag har folk som läser mig blogg.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

haha snällt att du tar med dina vänner :D så ska jag bli din vänn :D

2010-12-15 @ 19:15:42
URL: http://liindblaads.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0