Flytten.

Vi har städat konstant i en vecka nu , allt skall ju bort till fotograferingen.
Fotograferingen är ännu ett steg längre in i flytten och jag längtar så. Att komma bort härifrån och slippa med
alla bussresor för att komma någonstans osv osv. I mitt rum ser det just nu ut som hejkomochhjälpmig men det skall bli bättre måste bara ta en paus en stund. Kom på hur mycket kläder jag har som jag aldrig använder får nog ta tag i att sälja en del.
I flytten kommer jag även köpa nya saker till rummet jag vill ha en mindre säng och även en soffa.




Någon av dessa tror jag starkt på, och i den skall jag ha massor av kuddar.
Från ikea.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nejnej, köp kuddar på indiska så mkt finare! :D

2010-05-02 @ 19:40:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0