I wanna have like the time of my life.

Internet har varit nere, jag har öroninflamtaion och jag har spenderat några dagar hos min älskade pojkvän.
Vad skönt det känns att säga pojkvän, pojkvän och ännu en gång min bara min pojkvän.
Jag är så otroligt kär i den killen finns ingen som anar.
Jag är faktiskt bara hemma för att jag skall på ett möte imorgon sedan drar jag igen till honey.
Behöver uppdatera pakningen lite också, för vem vill gå i samma trosor två dagar i rad? Inte jag iallafall.
Under den lilla stunden jag skall vara hemma har jag så otroligt mycket att göra.

- Plugga, två uppsatser,engelska och ännu mera tråkiga saker.
- Leta efter mina singstar skivor, älskling har fått försig att vi skall sjunga på Fredag.
- Fixa naglarna.
- Färga håret.
- Packa , plattång,underkläder!,klänningar,pengar,rakhyvlar,parfym,smycken och massa annat gojs.
- Ansiktsbehandlingar.
- BUS

På mindre en ett dygn skall jag tydligen hinna med detta plus att jag skall trycka in lite sömn i det hela och även som sagt gå på mötet.


Puuuh! Jag måste även hinna blogga och även svara på mail.


Källa: Har tyvärr glömt av.



Kommentarer
Postat av: wian

vilka fina ringar :)

2010-02-28 @ 15:48:37
URL: http://wianismail.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0