Mitt svar.

Som jag frågade er förut skall jag självklart svara åt mig själv också.
Och ja som sagt jag tror på allt sånt där vilket nog inte många skulle tycka vara konstigt om dom varit med om det jag varit med om.  Detta kommer bli ett långt inlägg men väldigt intressant för många av er tror jag.


När jag var yngre började jag hålla på med wicca saker , wicca står för häxa.
Jag gjorde saker som man idag vanar folk om att göra vilket jag även gör till er.
Jag hade en bok där jag skrev ner alla saker i en bok, jag hade alltid mitt pentagram på mig och allt sånt som hör till.
Den dagen jag började med sånt här har jag faktiskt aldrig varit densamma.
Jag och två av mina dåvarande bästa vänner bestämmde oss för en kväll att köra anden i glaset, en idiotiskt "lek" som förmånga inte har någon alls betydelse men jodå det har den allt.
Att köra anden i glastet betyder att man välkommnar andar.
Och jodå vi fick kontakt med något som jag då trodde var en utav mina kompisar, men icke.
Jag började undra hur jag skulle få veta om det var dom eller något helt annat och då kom jag på den självklara idéen att fråga något inte dom vet ett skit om. Jag blev helt stel när jag fick svaret.
Sedan slutade vi och satt och prata en stund och dem svärde på hela sitt liv att dom inte rört glaset.
Vi alla 3 var nog väldigt troende så därför tror jag det fungerade.

Men iallafall inget mer om sånt.
När jag är ensam hemma händer det alltid saker som inte går att förklara.
Och en gång för något årsedan hände den mest skrämmande och fascinerade som hänt mig.
Jag låg ensam i min säng alla sov redan och det var helt knäpptyst i huset då plötsligt någon började prata med mig, jag tror det var min mormor eftersom jag nästan vet 100 att det var hon.
Efter det hände kan jag ibland känna dofter av hennes parfym som hon brukade bära , den kommer bara som en vind som sedan försvinner igen.
Jag har så mycket historier om sånthär att ni inte ens kan ana det men jag återkommer nog med detta.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0