alone in the night.

En bild jag absolut inte är nöjd med, med dock har massa andra fattat tycke för den. Den är inte lik mig och som sagt jag blir aldrig bra på kort. Idag blir det en sådan dag som jag ofta har i mitt liv. Jag skall ha en riktig tv kväll idag fast ensam. Mamma är hos sin syster,pappa är på kick off och min bror är och tränar.
Jag borde kanske vid detta läget vara van vid att vara ensam eftersom jag är ensam nästan varje dag.
Men jag lyckas aldrig bli helt lugn, sitter alltid med huvudet på spänst. Jag är ju dock inte som alla andra så vi får se vad denna kvällen drar till sig . Skall nog göra en god middag till mig själv nu. Helt själv.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: tackar så otroligt mycket :D

2010-01-20 @ 22:21:38
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0