Frågestund del 1 .

tycker du om mig? för jag är kär i dig :) - Klart Cassie, jag älskar dig .
vad tycker du är de roligaste med att blogga :)? - All glad respons sedan att få skriva av sig.
Hur gamla är du ? - 17 fyller 18.
Vad är din favoritplagg ? - Hm jag måste nog få säga mina shorts från H&M.
1. Varför började du blogga? - En kompis till mig hade blogg och jag var nyfiken.
2. Beskriv dig själv med endast ett ord - Engerisk
3. Vad skulle du välja? Att aldrig
mer få tillgång till internet eller
bli asful? - Haha svår fråga nä men hade nog aldrig viljat använda internet mer , ytligheten spökar.
4. Du får bara välja en av sakerna.
Glass eller godis? -GODIS !
5. Vilken klass går du i?- Våran klass har inget namn (: Men skall egentligen gå tvåan i gymnasiet.
Gör du handsmycken? :) - Ja det gör jag, du hittar dom under kategorin "CaLi"
Hur länge har du bloggat ? -  Tre - fyra år ungefär.
Var bor du ? - Utanför Borås, snart i Borås .
Cola eller pepsi? - Pepsi utan tvekan.
Ditt favorit plagg? Shortsen från H&M.
Har du syskon? - Ja det har jag en bror.
Varför heter du just fotonich på bloggen? - Ville ha något som stack ut lite mer i mängden så kom jag på det namnet. (:




Svarar på mer frågor imorgon har mycket att göra idag nämligen att fira min underbara vän Johanna som fyller 18 , grattis gumman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du tyckte det, vad händer idag?

2010-01-09 @ 12:49:20
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Carolina - allmänt och mode!

allt bra idag? :)

2010-01-09 @ 13:26:14
URL: http://ckarlssons.blogg.se/
Postat av: cassandraam.blogg.se

tihihi (a)

2010-01-09 @ 15:58:37
URL: http://cassandraam.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0