I come from a under wonder.

Packat smycken hela dagen lång och nu skall jag in till borås för att inhandla mat som också tydligen behövs.
Ikväll blir det fullspäckat skall nämligen träna med två vänner och hinna med massor av plugg.
Mina älskade skor har kommit på ica så får förhoppningsvis dom vilken sekund som hellst, snacka om ivrig.
Jag sitter och lyssnar på min absoluta favorit låt och drömmer mig bort till sommaren.
Jag skall se till att denna sommaren blir bra oavsett, för förra vill jag bara glömma även om den hade sina stunder.
Skall fylla garderoben med massor av godbitar, så det betyder att jag kommer sälja massor av oanvända plagg jag inte har något nytta för mer.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi två gör samma sak -- drömmer oss bort till sommaren och hoppas att den kommande ska bli bättre ;)



sv. Jag vill faktiskt ha en sådan, och jag vet att man kan köpa en mojäng (ett av mina favoritord, om du undrar) som gör att vattnet ändrar färg utifrån temperaturen, men jag vet inte hur mycket de kostar "/



Hoppas att du får en bra dag :D

2010-03-10 @ 16:37:25
URL: http://liisiish.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0