My Style



my style

 

Saker jag använder väldigt ofta.
Parfym - Något jag aldrig skulle kunna gå utan, har minst 40 parfymer som jag använder ofta.
Nagellack - Något som jämt är på mina naglar, aldrig utan nagellack. Förutom om jag är stressad och inte hinner.
Lipbalm - Något jag alltid har minst 5 st med mig var jag än går, aldrig utan det på läpparna.
Läppstift - Tar över lipbalmet när jag skall ut på festligare aktiviteter. Något jag använder väldigt ofta.
Ögonskugga - Använde det jämt förut men nu använder jag det mest vid festligare tillfällen. Hellst mörka färger.


Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: tack så mkt :D

2010-03-02 @ 17:00:53
URL: http://aaammii.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0