<3

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt, orkade ingen utgång idag. Känner mig sjuk.
Nu börjar kvällen bli natt och det är alltid då man börjar tänka massa tankar. Speciellt nu när man är ensam.
Jag hade ett val att vara med folk ikväll men jag orkade inte, jag känner mig ändå sjuk så jag vill inte riskera att inte kunna gå ut imon för det. Tankarna springer omkring överallt i mitt huvud. Jag hatar att börja tänka på vad som hänt. Jag hatar att få höra att det gått lång tid nu att man skall börja vänja sig.
Det borde kanske inte kännas något speciellt eftersom vi knappt hade kontakt nu det sista, men det är saken.
Du finns inte längre, du är död. Det känns så jobbigt att veta att jag aldrig mer kommer få springa på dig ute på krogen igen. Eller småprata på bussen igen. För det var så det var det sista. Vi umgicks inte mer. Eftersom vi hade olika umgängen. Men jag saknar dig, jag saknar det vi hade innan. När du och jag inte hann platta håret innan vi skulle till Borås, så vi tog med platttången på tåget. Vi sprang i ösregnet. Saknar då du jag och Maria var på Nordic och busade på toaletten på Mc donalds. Eller alla tjejkvällar. Eller när vi tränade tillsammans.
Det borde bli lättare med tiden tror man. Men paniken kommer också när tiden går. För då kommer tankarna på att det var så längesedan jag sist såg dig.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0