<3

Jag avskyr när folk säger att dom känt mig, innan. 
Jag är en person som förändrats mer än vad jag någonsin hade tänkt mig. 
Jag hatar när folk snackar skit om en fortfarande, fasten det var flera år sedan vi kände varann.
Dom jag känner nu känner mig, den jag var då är ingen person som finns kvar.
Ibland kan jag se tillbax och tycka jag var feg. Som hade vänner som inte egentligen var värda något för mig.
Idag värdesätter jag mina nära och kära väldigt högt. Jag lever för dom. Jag väljer själv mina vänner. 
Det gör mig till en glad person. Jag vill inte ha elaka personer i mitt liv.
Jag älskar att vara ärlig och säga vad jag tycker. Jag älskar att vara med i diskussioner och berätta för andra vad jag tycker. Jag älskar att umgås med mina vänner. Jag älskar att höra när folk uppskattar det man gör.
Jag tycker inte om att folk dömer en så snabbt, utan pratar med personen innan man dömer den. Fast sådan är jag med, men skall försöka tänka på det. Jag gillar att arbeta med problem jag vet jag har, göra dom till något bra istället. Då växer man, som person.

Jag är underbart stolt över att jag ändrats så mycket som person. Om man bara vill så går det.
Var aldrig med folk som trycker ner dig, det finns bättre personer. 

Jag älskar min familj och mina vänner något så otroligt mycket att det ibland kan göra ont. Min pojkvän med förstås men på ett annat sätt. 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0