17:35

Har ni någonsin vaknat upp en dag och kännt att ni inte vill bli vuxen, inte bli stor.
Bara fortsätta så som man gjorde innan och även nu. Att behöva ha åldersnoja.
När man var liten var ålder bara en siffra, men nu är den så mycket mer.
Jag ville bli stor men nu när jag är det så känns det faktiskt inte bra.
Jag trodde jag skulle uppnå mycket mer än vad jag gjort, fast så kanske jag inte skall tänka.
Utan tänka på att mitt liv inte är slut än, det har ju knappt börjat.
Alla misstag man redan har hunnit göra. Jag trodde jag skulle bli en bra människa.
Det kanske jag är, vad vet jag. Men jag saknar tiden då man gjorde fjantiga saker.
Då man slapp spela vuxen.  Careface kanske ni tänker nu. Men jag gillar att skriva av mig.


15 årig Linn.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0