so sick.

Inte sick of love songs utan jag har drabbats av influensa. Nu börjar jag bli frisk men har legat halvt död i sängen i en vecka, så därför har jag inte uppdaterat. Men jag hade turen att känna mig bättre idag för idag är ingen vanlig dag utan min kära pappa fyller 47 år. Så massor av god mat,tårta och godis har ätits idag.
Jag har en längtan, längtan efter att träna. Jag älskar att träna hårt så man verkligen känner att man kämpar.
Har nog gått ner en del under min vecka i sängen. Roliga uppdateringar väntas.




 

Fotona är tagna av min pappa. Har rensat datorn så hade tyvärr inga kort på pappi.
Men dessa bilder har han som sagt tagit och jag tycker han är väldigt duktig.


Kommentarer
Postat av: cina wahlström

Va söt Acer är:) Hoppas du blir bättre nu

Kram och hälsa familjen och ge pappen en extra bara för han fyller år

2011-02-04 @ 21:59:00
URL: http://www.cinaas.blogspot.com/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt & KrAmSISaR <3

2011-02-06 @ 23:00:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0