i want.

Jag vill färga mitt hår blondt med lila slingor i.
Jag vill vara brun.
Jag vill shoppa.
Jag vill åka till spa.
Jag vill åka utomlands.
Jag vill åka till landet med min pojkvän.
Jag vill ha road trips.
Jag vill ha körkort.
Jag vill ha en volkswagen.
Jag vill ha en stor egen lägenthet.
Jag vill gå hand i hand med min pojkvän.
Jag vill äta mjukglass vid havet.
Jag vill åka till Falkenberg med Emma.
Jag vill rensa min garderob.
Jag vill mycket men idag blir det bara att stanna hemma och ladda upp inför veckorna som kommer.



Kommentarer
Postat av: elin Jonasson' ♥

sjukt fina bilder

2011-06-23 @ 17:11:03
URL: http://jonassonelin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0