sun starts to cry .

Mer än en jävla vecka har gått, finner fortfarande inga ord.
Allting är så overkligt. Jag har så många frågor men det finns inga svar.
Det är nu man saknar något så det gör ont, på riktigt. Jävligt ont.
Det är nu man inser att man lever en dag i sänder, för man vet aldrig om morgondagen kommer.
Det är nu jag inser hur mycket jag älskar mina vänner,min familj och även min underbara pojkvän.
Det kommer alltid saknas en stor bit av alla oss som förlorat någon. Tre underbara,vackra tjejer som knappt börjat leva sina liv som bara försvinner på mindre än en sekund kommer nog någon aldrig komma över.
Men vi är starka tillsammans och det kommer bli bättre , för värre kommer det aldrig bli .
Ta vara på det ni har, man vet aldrig när man förlorar det.
denna låt spelas hos mig så fort jag känner mig stark nog.

Kommentarer
Postat av: . . . . . . . . . .

Det kommer snart blir bra igen, fast det känns svårt nu så kommer det att bli så mycket bättre med tiden. det finns inte så mycket man kan göra för att få bort smärtan man har efter någon person, saknaden .. minnerna.. det tog mig en lång tid innan jag kunde acceptera min väns bortgång..det är inte förens nu som jag har kunnat acceptera det. det var väldigt svårt. men jag lyckades. jag fick nöja mig med mina minnen och foton och försöka minnas hennes röst och skratt, man får leva vidare för hennes skull leva och göra det hon inte kunde. det hade jag i mitt huvud!. Det kommer bli bra jag lovar dig. bara du ger dig tiden till att sörja.

2011-03-22 @ 10:15:53
Postat av: Anonym

underbara vackra linn. du är stark!

du är otroligt stark! vi alla har det jobbit nu. du är så otroligt vacker linn va nöjd med dig själv du har något som alla tjejer drömmer om, du har den perfekta kroppen du har allt, va nöjd men dig själv. jag känner inte dig men du är så otroligt vacker så det finns bara inte.. lev livet nu

2011-03-24 @ 19:21:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0