En kommentar.

Anonym om sun starts to cry .:
underbara vackra linn. du är stark!
du är otroligt stark! vi alla har det jobbit nu. du är så otroligt vacker linn va nöjd med dig själv du har något som alla tjejer drömmer om, du har den perfekta kroppen du har allt, va nöjd men dig själv. jag känner inte dig men du är så otroligt vacker så det finns bara inte.. lev


En kommentar jag fick för ett ganska bra tag sedan men har lite glömt av att skriva om det.
Ni skall veta hur mycket jag uppskattar sånna här gulliga kommentarer , hur varm jag blir i hjärtat.
Synd att du är anonym annars hade du fått en stor kram av mig. Om du vågar säga vem det är får du gärna göra det, är nyfiken. Denna kommentaren läste jag bara några dagar efter olyckan hände, en dag jag inte mådde speciellt bra så kom denna fina kommentaren. Som från en blixt på klar himmel. Värmde otroligt.







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Linn. Du har all rätt att vara både arg ledsen & jävligt besviken på mig men jag är ledsen.



Vartenda ord i den kommentaren är sant!

Du är helt underbar & jag är så ledsen att jag inte tog vara på chansen att få vara din vän. Att få skratta med dig & att dela jobbiga saker. Det finns ingen som du, som förstår mig på ett sånt plan som du verkligen gör.



Allt jag sagt till dig som var bra menade jag, jag älskar dig. Ibland går jag för långt & inser inte att dom jag tycker om försvinner från mig. Jag är allt för intrasslad i mörkret. Jag kämpar med min sjukdom men vill inte förlora dig på vägen. Antagligen så har jag redan gjort det men du om någon vet hur jag egentligen mår. Det är INGEN URSÄKT, det vet jag!

Jag trodde bara inte på att du fanns där för mig

som en vän men nu när du inte vill veta av mig så har jag insett att du betyder otroligt mycket för mig.



Det är klart att du ska få dina pengar, säg bara till. Är ledsen att jag reagerade så starkt på det & hoppas att du en dag ska kunna förlåta mig.



Jag saknar min fina vän.

Puss

2011-05-26 @ 17:58:13
URL: http://www.nattstad.se/velamedkela

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0