Festival 2011

festival

Saker jag behöver köpa till Peace & Love.
- Väska hellst med fransar.
- Gladiatorsandaler, vill ha ett par nya. Behöver även tygskor.
-Solbrillor, fast känns onödigt med nyköpt rayban på festival så kör med ett par vanliga.
-Paraply, ett snygg och stort är behövligt.
-Scarf, kan vara skönt på kvällarna att värma halsen.
-Läppstift, piggar alltid upp ansiktet.
-Hatt, behöver inköpa minst tre stycken. Älskar hattar.
-Poncho,har spanat in två som jag nog skall köpa inom kort. 

Sedan finns det ju en massa andra saker jag behöver köpa innan såsom ett par levis och tunikor.
Förövrigt vill jag be om förlåtelse att jag uppdaterar sällan men livet går upp och ner just nu så känner att min blogg kommer lite i efterhand. Får hoppas på en förändring.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0