01:40

Ordet död gör så jävla ont i munnen och även huvudet. Varför är man så rädd för döden ?
Jag har sådan otrolig rädsla över att förlora det jag håller kärt.
För detta året har jag verkligen insett hur skört livet är.
Hela livet kan förändras på mindre än en sekund, tänk på det.
Det är verkligen inte något folk bara säger utan tänk efter och tänk dig in i tanken och bevisa hur mycket du älskar dina närmsta.  Istället för att tveka på att säga saker, säg dom. Det blir så mycket lättare.
Någonting jag har svårt för och det vet hela min familj det är att sova utan att säga hur mycket jag älskar dem, samma sak över när dom skall åka bort. För världen är ingen säker plats vi är här på lånad tid.
<3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0