hundra frågor, hundra svar.

1. Hur gammal är du om fem år?
24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min familj

3. Hur lång är du?
enochfemtionio.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Let the right one in .

5. Vem ringde du senast?
Johanna

6. Vem ringde dig senast?
Emelie

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Vem vet

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vem det är till.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Ca 2 minuter sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna.

12. När vaknade du i dag?
Sent men det var skönt.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag gillar nästan alla julsånger så ingen favorit. Alla är mysiga.

14. Vilken är din favoritplats?
Där jag är omringad av mina favoriter.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sticky fingers i Göteborg, haha. Har väldigt dåliga minnen därifrån.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning har svårt för att se så långt framåt i tiden.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret. Det gör det fortfarnade.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
För ett tag sedan då min pappa la en klockren kommentar.

19. Hur stor är din säng?
Mellan, hade en jätte stor säng innan men jag ville ha mer plats i mitt rum.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Brukar sova i trosor och linne.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En, skandal jag vet. Men jag måste skaffa mig ett par till.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Göteborg och Borås sedan lilla Bollebygd i mellan men det är ju knappast en stad.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor och Strumpor jag hatar att vara barfota.

26. Är du social?
Jag är antingen översocial eller inte social överhuvudtaget.

27. Vilken är din favoritglass?
Älskar glass så det är många.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Tiramisu eller budapestrulle.

29. Tycker du om kinamat?
Underbart.

30. Tycker du om kaffe?
Gott.

31. Vad dricker du till frukost?
Om jag väl äter frukost så blir det juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover på höger,mitten och vänster sida så ja all over my bed.

33. Kan du spela poker?
Ja faktiskt, har lärt mig en del på sista tiden.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja fast då måste det vara rätt person med.

35. Är du en beroendemänniska?
Det är jag .

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Faktiskt inte.

37. Vill du ha barn?
När tiden är inne ja.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska,norska och litelite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng i Sverige havet utomlands.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Jag har så många program jag följer med Jersey Shore,Desperate housewives och många mer.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga människor men min pappa är faktiskt väldigt väldigt rolig.

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Någon irriterande sak som jag måste byta.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jadå, många.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min haka, den blöder.

50. Flirtar du mycket?
Nej sånt suger jag på.

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror jag knappast.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Haha jag minns inte ens det.

54. Läser du dagstidningen?
Ja.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Jag gör inte det nej.

56. Dansar du i bilen?
Absolut, jag och mamma har haft våra stunder.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen aning.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"jag älskar dig"

59. När var du i kyrkan senast?
Begravningen sorligt nog.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Elisabeth.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en vecka.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hemligt.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Tv:n.

64. Har du varit med i tidningen?
Jag tror det.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Kommer inte på något men tror det är hamstergodis.

66. Vem såg dig naken senast?
Jag själv.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Svart.

68. Hur imponerar man på dig?
Om man är sig själv, inte överanstränger sig och sånt.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma,Anna eller Johanna.

70. Har du någon piercing?
Öronen.

72. Civilstånd?
Singel ?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg.se och aftonbladet.

74. Är du fåfäng?
Tror jag inte.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Jag tycker inte att man skall ångra saker utan lära sig av det istället, men några saker ångrar jag mycket.

76. Hur gammal är din pappa?
47

77. Vilket är ditt drömjobb?
Designer,Journalist eller jag vet inte har massor av mål.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja absolut.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hund,kanin & marsvin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag äger mitt egna företag, innan jag går ur duschen så måste jag alltid duscha av mitt hår med kallt vatten, jag är alltid hungrig när jag är hemma.

81. Svär du ofta?
Ibland tror jag svor oftare förr.

82. Sverige när det är som bäst?
Sommaren och på Julen då det är snö.

83. Kan du åka slalom?
Nej.

84. Vad har du ätit i dag?
Massor.

85. Vad har du för utbildning?
Ingen än .

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina ben och ögon.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina överarmar och höfter.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag bryr mig om mina vänner mer än allt annat osv.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag har väldigt lätt att bli irriterad på skit saker och låta dom gå ut över andra. Och svårt för att lita på folk.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Kommer inte på någon.

91. Saknar du något?
Det gör jag.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Oja.

93. Vad gör dig ledsen?
En del.

94. Vad gör dig glad?
Mycket, speciellt mina vänner och min familj.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej.

96. Vad ska du göra i helgen?
Middag * 2 med vänner.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Om man känner mig så vet man att jag jämt för knasiga saker.

98. Vad har du för laster?
Jadu.

99. Vem är din förebild?
Min mamma.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Äta något sedan sova.

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0