00:32

att jag vill - få bort utslagen i mitt ansikte.
att jag har - saker jag måste få gjort.att min senaste kyss - var underbar.
att jag lyssnar mycket på - Bon Iver.att jag funderar på - varför vissa folk ljuger så mycket.
att jag pratar – för mycket ibland.att jag inte gillar - att tiden går för fort.
att min första riktiga kyss – var med en person som betyder mycket.att jag avskyr när folk snackar - dåligt om mina vänner.
att kärlek är – underbart.att jag gillar – mina underbara vänner och familj.
att jag alltid kommer att – sakna.att jag är förälskad i – höga klackar.
att sist jag grät var – i söndags.att min mobiltelefon är – bäst.
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara somna om. att innan jag går och lägger mig – planerar jag jämt morgondagen. 
att idag har jag – jobbat.att jag just nu tänker på - suget på en cigg.
att i kväll ska jag – sova....att i morgon kommer jag – umgås med min bästa vän.
att jag hoppas – mitt ansikte blir bättre snart.att jag verkligen vill - shoppa !





Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hoppas det blir bättre!! <3



sv: tack så mycket! :D

2011-10-01 @ 00:06:43
URL: http://adaras.se
Postat av: E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superfin blogg!



Allt bra med dig? :)

2011-10-03 @ 22:52:09
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0