Blow

Det är lördag och jag brukar bli liggandes hemma annars efter gårdagens bravader men så är inte fallet nu, jag som trodde jag börjat bli för gammal för två utgångar i veckan. Men idag har jag en helt annan inställning.
Det handlar inte bara om utgång utan hela mitt humör är helt galet. Mår så otroligt bra idag det känns som om hela världen är min och allt går mig väg idag.
Jag saknar att må såhär detta humöret kanske är här för att stanna ?
Vi får hoppas på det. En riktigt rolig utgång igår med min kära Anna men först var vi i Bollebygd för att fira Bea.
Sedan blev det Harrys och dans för hela slanten, kul hade vi iallafall.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0