if you don't stand for something you'll fall for anything

Jag är så trött på denna känslan nu.
Kommer det någonsin bli bra igen ? Klart det kommer. Jag är trött på att till och från tänka att jag aldrig mer skall kunna bli kär efter att blivit behandlad så. Kommer jag någonsin komma över att någon sårat mig så?
Personen i fråga orkar jag inte tänka på utan jag tänker mer på tilit och sånt. Att personen sabbat det för mig.
Var jag värd det som hände tänker jag hela tiden, var jag verkligen värd det ?
Kommer jag aldrig få träffa någon som är 100 procent vättig ? Många frågor snurrar i mitt huvud nu när timmarna börjar bli små.
Jag förstår inte hur man som människa kan behandla en annan människa på vissa sätt.
Hur man kan gå bakom ryggen på någon som älskar en, utan att säga ett ord.
Att man bara säger hejdå och aldrig ger en förklaring över det som hänt. Är det bara jag eller känner man inte ibland att vissa människor inte har en gräns. Att dom bara tänker på sig själva precis hela tiden. När det går i minsta motvind så orkar man inte längre man orkar inte kämpa ? Inte ens för dom man älskar. Varför älskar man personen då ?  För det gör man ju inte. Så jag tror inte det var sanna ord.
Jag hade lätt för att komma över denna gången personen som sårat mig eftersom han visade sin absolut dåliga sida. Ingen människa att sträva efter att ha i sitt liv. Men känslan över att bli sviken igen och igen och igen. Hela tiden kommer det nya saker.  Men på någotsätt har jag bestämmt mig för att det faktiskt finns killar som inte är svin, som är ärliga och som älskar en tillbaka. Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra Lund

Du är Värld den bästa av alla!.

Du är en sån fin person!

Du är underbar vän! Glömm aldrig det!

2011-09-16 @ 12:35:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0