It may hurt you, but never let it break you.



Saknar sommaren redan och snart skall jag uppdatera min blogg med underbara sommarbilder. Måste bara få lite bilder skickade och ladda upp på datorn. Denna veckan är mamma i New York så det är tomt hela tiden därför är jag sugen på uppdatera min blogg lite. Måste verkligen komma igång för det är så roligt att läsa senare i livet. 
Denna veckan börjar jag mitt lite nyttigare liv, långa promenader och ingen alkohol för mig del denna veckan. 
Jag och min bästa vän har sagt att vi skall ha en nykter vecka MINST varje månad. Och ingen mer skräpmat för min del. Måste få igång träningen igen med, saknar att träna . Inte så roligt inlägg men uppdatering inom kort som sagt.
PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0