Doctor.

Har gått i dagar av smärta och idag tvingade mamma iväg mig till doktorn.
Jag har fått vänja mig vid det men denna gången kände jag nog på mig att det var mer seriöst.
Att det inte bara gick att dricka bort det. Som jag visste var det mer allvarligt.
Infektionen hade börjat sprida sig till njurarna. Så har ännu en gång mamma att tack.
Om hon inte hade tvingat dit mig så vet man aldrig om jag ens tänkt på att gå till doktorn.
Även fast jag har det i tankarna att man faktiskt kan dö av njurbäcksinflammation som en doktor fint sa till
mig en gång när jag precis fått det. Men tur att det finns hjälp medel om en vecka är jag nog fullt frisk.
Det enda som gör mig deppig är att min kropp inte orkar av att göra saker när den har så hög feber.
Fint väder ute,mycket kläder på golvet,sommarkläder som vill komma fram. Men jag ber till gud om att få mer kraft tills imon.
Puss på er.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0