Stop the time now.

Igår var det ett helt år sedan Frida,Alexandra och Sophia försvann från jorden och blev till änglar.
Ett helt år har gått, ett år som varit smärtsamt,lärorikt och konstigt.
Jag försöker göra allt för att vara stark och hjälpa min närmsta.
För varje dag tänker jag kämpa för att få dig att må så bra som möjligt.
Det var ett år sedan man insåg att man inte är odödlig att livet faktiskt kan ta slut vilken sekund som helst.
Det var då man också insåg att man aldrig skall ta något förgivet och att ta vara på varje sekund som går.
Och jag har också insett att sorg är så oerhört olika hos varje person och förstår verkligen inte på mig människor.
Människor som bara finns där för att strö salt i såren.
Men som sagt jag har sätt min vän gå igenom detta och ser nästan varje dag hur otroligt stark hon är.
En person jag verkligen ser upp till. En vän som är världens bästa som absolut inte förtjänar att gå igenom detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333

2012-03-14 @ 10:19:45
Postat av: Ida

Trillar in på din blogg ibland Linn och jag tycker du verkar vara e väldigt stark tjej och verkligen en vän som ställer upp! Kul att läsa med såklart och det är häftigt att du skriver om mode men även vågar berätta om sorg och att du faktiskt mår dåligt ibland och att det är okej att ha dåliga dagar! Kram / ida

2012-03-15 @ 18:15:09
URL: http://izh.bloggg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0