KÖKET,XOY,MASKINEN & GÖTEBORG.

Veckan har innehållt allt och lite till. Var ute och åt middag med världens finaste mamma och pappa i Måndags innan vi sedan gick vidare för att kolla på kortegen efter det mötte jag upp mina vänner, drack öl på brännan för att sedan gå vidare till xoy. Sedan har veckan rullat på jätte snabbt, i Fredags var jag på maskinen med några vänner. Och igår fick jag sällskap av Anna vi låg i soffan hela kvällen och även halva dagen idag. Nu väntar mys med familjen, veckan som kommer är fullspäckad av massa roliga grejer.

Kommentarer
Postat av: emilia

riktigt härliga bilder, låter som att du har haft en bra helg!

2012-05-07 @ 11:31:05
URL: http://espot.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0