20 20 20 20 20.

Nu har jag varit tjugo i hela tre dagar. 
Livet känns som vanligt, som det alltid gör när man fyllt år. Har hunnit med att springa på systemet två gånger redan. Första gången jag var där köpte jag bara lite grejer som jag skulle ha innan vi skulle till resturangen.
Idag handlade jag massa go saker till helgen. Min födelsedag var allt man kan önska sig, massa gratulationer,min fina familj omkring mig,min pojkvän,fina presenter och mysigt resturang besök. Har nog inte riktigt kännt av att jag fyllt år än eftersom vi skall fira det på Lördag men mina vänner. Så nu är det stress och åter stress som gäller.
Har åkt på världens förkylning med så får köra på en dunder kur imorgon och hoppas på det bästa.
Annars har min vecka varit helt underbar om man bortser från förkylning osv.
Min pojkvän har spenderat mycket tid hos mig och jag har verkligen insett hur mycket han betyder för mig.
Att man verkligen kan bli kär efter att blivit så sårad innan. Att det faktiskt finns någon som gillar en för den man verkligen är. Det är lycka. Finns ingen som gjort mig lyckligare. Jag ser bara ett liv och det är med dig.♥
 
Bilder kommer i slutet av veckan då jag inte har kameran här.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0