ONE MONTH

Idag är det endast en månad kvar till Julafton, tiden går så snabbt att jag knappt hinner tänka.
Men har haft julkänslan i ett bra tag faktiskt och denna julen ser jag så mycket framimot.
Firar bara varannan jul med min farmor och farfar och denna julen skall dom komma till oss, sedan skall min pojkvän vara med oss. Julklappar måste snart börja köpas och jag lovar mig själv varje år att vara ute i god tid ändå panik shoppar jag en del dagen innan julafton men denna julen
måste det bli tidigt julshopping så man hinner njuta och inte bara stressa. 
Eftersom vädret inte varit det bästa det sista så har jag spenderat mycket tid inne,
med tända doftljus och filmer eller härlig musik.
Jag har en spellista som jag lyssnar mycket på just nu men snart kommer den övergå till julmusik.
Tänkte dela listan med er så varsegoda!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara | FOTOBLOGG

Sv: Tack så jättemycket! :)

2012-11-27 @ 12:38:35
URL: http://camerabag.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0