Tjugoår

Imorgon är det bara en månad kvar av min ungdom. 
Jag är inte längre ungdom utan vuxen. Åldersnojan har jag jämt med mig.
Får ångest av att tänka på att lilla jag skall bli tjugo år. Men får tänka på allt bra istället.
Jag skall få träffa hela stora släkten,presenter,äta gott och vara omringad av mina nära och kära.
Frågorna börjar komma nu och jag har det lika svårt som varje år, just vad jag önskar mig.
Jag har svårt att komma på saker jag önskar mig så jag brukar bara komma med ett litet - jag vet inte.
Jag är sådan som uppskattar överaskningar, inga förväntningar på att få de och de utan att bli överaskad.
Jag är heller inte den som gillar att få utan jag älskar istället att köpa presenter till nära och kära.
Att få se någon bli glad över det man köpt är det bästa jag vet.
Men till min familj så kommer det tre önskemål här. Fast Kartell stolen borde jag vänta med tills jag skaffat min egna lya då den inte får plats i mitt rum just nu.
 
 
 
s
 
s by linnlindhjem featuring marc jacobs

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0