SANNING #8

Jag har väldigt och då menar jag väldigt blandad musik smak, kan nästan lyssna på allt från dansband till hård rock och allt därimellan. Men ibland så kan jag finna mig i situationer då jag vill ha speciella film låtar och bara lyssna på. Brukar sitta på våran hängstol ute på altanen när det regnar, i med hörlurarna och denna låten på.
Och nej jag är inte knäpp men jag får ett lugn i hela kroppen när låten når mina öron.
Låten påminner mig om något sedan jag var yngre så det kanske är därför. 
Ibland fastnar man för konstiga låtar som ingen annan än en själv kan förstå, så här har ni min!



Bjuder på en bild från julafton, känner att min blogg är väldigt anonym då jag knappt har bilder på mig själv så här får ni en sleten mobil bild.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skönt att vi är fler! Hehe.
Jag kan få ett infall och sätta på typ blues och klassisk musik en kväll, för jag får en viss känsla utav det. :)

Svar: Ja, det är härligt när man kan få såna känslor av musik!
Kram
fotonich.blogg.se

2013-04-27 @ 08:31:13
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0