SOLGLASÖGON


Jag har riktigt många solglasögon men jag lyckas dom alltid slarva bort dom, göra sönder dom eller glömma dom överallt. Men här har ni fyra favortier som hänger med än.

1. Lila Rayban, måste dock fixa en skruv som gör att jag inte kan använda dom längre.
2. Från Lindex, köpta för två år sedan tror jag. Har i fler färger.
3. Vanliga pilotbrillor som jag använde hela förra sommaren, minns inte vart jag kan köpt dom.
4. Mina favoriter som jag fyndade på Ginatricot för två årsedan köpte dessa och ett par bruna för en billig peng.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Ja, det lutar nog åt svart ändå även om det känns lite tråkigt..

2013-04-30 @ 20:14:40
URL: http://rebeckamercedes.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0