MAKEUP

makeup
 
 
På sistone har jag köpt mer smink än kläder. Mina prioriteringar har helt enkelt blivit skönhet istället för mode men jag är fortfarande inte ett dugg nöjd utan skulle helst införskaffat allting som är på bilden nu direkt.
Mitt intresse för mode finns såklart kvar och kommer alltid finnas, jag brinner för det även fasten det inte visats på bloggen alls mycket. Jag blir helt enkelt bra på kort, men  
skall försöka så mycket jag kan att bli bättre på att fota mer. 
Men jag har alltid haft ett intresse för skönhet men det sista året har det växt något enormt och jag lägger ner mycket tid på det. Högst på min önskelista är en utbildning inom makeup. 
Jag vill inte bli makeup artist men vill lära mig mer än vad jag redan kan.
Jag tycker aldrig man kan ha för mycket kunskap inom ämnet. Jag ser inget
intresse över att sminka folk jag inte känner men vill bli bättre för min egen skull. 
Jag har även börjat tycka det är så kul att kunna förendra mitt utseende så mycket som smink gör.
När mitt sminkbord är klart så skall jag fota mina sminkningar och lägga ut här. 
Jag tycker det är så kul att folk kommenterar mina sminkingar så ofta som dom gör, att folk ser att man blir bättre och bättre.

Sminket högt upp på min önskelista just nu är :
- MAC 130 short duo fibre face brush
-  Real Techniques borstar
- Urban Decay Primer
- Urban Decay Naked Basics
- MAC Pigment 
- MAC Mineralize Moisture Foundation
- NARS Face Primer
- Marc Jacobs Foundation
- Dior Brush Cleanser
- NYX Setting Spray
- O.P.I Nagellack
 
Plus hundra tusen andra saker som inte kom med, hehe.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0