H A I R .

 
Om det är något jag värnar om är det mitt hår som de flesta säkert vet om, därför tänkte
jag dela med mig av mina bästa tips för att få det perfekta håret. 
Ha även i baktanke att detta är det JAG gör för mitt hår och det fungerar super.
 
 
 
hair
 
1. Aussie 3 Minute Miracle
2. Orofludio
3. Bed Head After Party
 
Allt börjar i duschen, jag använder alltid så lite schampoo som möjligt även fastän det är svårt, jag har riktigt långt
hår. En dag i veckan använder jag Aussies inpackning annars använder jag mig av vanligt balsam.
Jag låter nästan alltid mitt hår självtorka då det skadar otroligt mycket på håret. 
Jag borstar alltid mitt hår med Tangle Teezer, det är mycket skonsammare för håret.
Jag använder alltid mig av värmespray när man skall använda värme i håret.
För att få mitt hår mjukt och helt underbart tar jag alltid hjälp av Bed Heads
After Party och även Orofludio i hårtopparna.
Ett jättebra tips är också att sova med fläta och ALDRIG använda tofsar med metallklämma!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0